poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Poświąteczne życzenia...

Witajcie moi Mili!
W prawie poświątecznym czasie pędzę z życzeniami, mam nadzieję, że upłynęły w rodzinnej i radosnej atmosferze, u nas tak było :) Teraz zalegamy i delektujemy się ostatnimi chwilami odpoczynku, by od jutra znów powrócić do pracy...choć ta, przynajmniej dla mnie jest prawdziwą przyjemnoscią. Wiem, że nic nie usprawiedliwia mojego spóźnialstwa, to paczki z przesyłkami dla Was przygotowywałam dla Was do samego piątku, choć te ostatnie dojdą i tak po świętach. A dom w kompletnej rozsypce...zakupy "w sklepie" a nie w lodówce, dekoracje w pudle...pomimo obsuwy czasowej jakoś się udało, choć zabrakło czasu na komputer.

Życzę Wam z całego serca aby radosna, ciepła i rodzinna atmosfera gościła w Waszych sercach na długi wiosenny czas pomimo, że święta Wielkiej Nocy już prawie za nami.


Ostatnio wspomniałam o kilku tematach, które będą pojawiać się w kolejnych postach i tu ruszam z pierwszym...jakiś czas temu na blogach pojawiła się zabawa "podaj dalej" i miałam przyjemność wziąć udział w takiej podawajce u Kingi z bloga Na trzecim pięterku
Kinga obdarowała mnie wspaniałą łapką wykonaną na szydełku w słodkich i radosnych kolorach, zresztą zobaczcie same...


...wszystko pięknie zapakowane i opatrzone uroczym liścikiem.
Droga Kingo po stokroć dzięki, łapka jest prześliczna, tym bardziej, że mnie szydełkowanie nie wychodzi ;(

A tu jeszcze kilka fotek na potwierdzenie, że prezent jest absolutnie uroczy i cieszy me oczy każdego dnia :)


Teraz ja zapraszam do zabawy. Zasady są następujące:
1.Musisz posiadać bloga.
2.Pierwsze trzy osoby, które zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie otrzymają ode mnie, ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.
3.Osoba zgłaszająca się, po otrzymaniu przesyłki, organizuje taką samą zabawę u siebie i daje szanse kolejnym trzem osobom.
4. Każdy blogowicz może trzy razy uczestniczyć w takiej zabawie.
 
Zabawę ogłaszam z poślizgiem, ponieważ  przesyłkę otrzymałam jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia...za co przepraszam, ale tak czy siak kto ma ochotę na podarunki ode mnie to serdecznie zapraszam :)

I tym optymistycznym akcentem zakończę dzisiejsze me rozprawy świąteczno - prezentowe, słodkich snów i wspaniałego tygodnia, do następnego
Magda





8 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie się zgłoszę się do zabawy :) Jeśli zdążę ;)
    I tak na ostatnią chwilkę Wesołych Świąt :)
    Miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawzajem wesołych :) Jak najbardziej zdążyłaś...ba jesteś pierwsza, poproszę o adres do wysyłki na dobijam@wp.pl
      Pozdrawiam, dobrej nocy!

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę :) adres już wysłany :)

      Usuń
  2. Witaj
    Bardzo się cieszę, że łapka się podobała.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja również bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie zawsze śliczne pastelki:-)
    Pozdrowionka Madziu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo stylowe dekoracje :) aż by się chciało poczytać więcej takich postów i pooglądać te śliczności!

    OdpowiedzUsuń