niedziela, 2 grudnia 2012

Wprowadzenie...

          Cześć, mam na imię Magda i od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem prowadzenia bloga. Myśl o jego utworzeniu dość długo we mnie dojrzewała, aż w końcu jest...
Wszystko zaczęło się ponad rok temu, gdy trafił mi się w ręce, bodajże październikowy numer Mojego mieszkania z Anią z Białego kredensu w klubie Kobiet z pasją. I tu mój ukłon w stronę Ani, której bloga przejrzałam kilka razy tam i z powrotem, ogrom inspiracji, fascynacji, podziwu dla Jej domu spowodowały u mnie ogromną zmianę jeżeli chodzi o styl jakim się otaczam w domu. Po blogu Ani pojawiło się całe mnóstwo następnych blogów, pełnych inspiracji, pięknych wnętrz, historii, ale przede wszystkim Osób. Obserwuję je od jakiegoś czasu, ale zawsze anonimowo...bo jakoś tak dziwnie było napisać... Bardzo chciałabym stać się częścią tego blogowego świata...póki co staram się ogarnąć te wszystkie blogowe zakładki, ustawienia, gadżety i takie tam...z jakim skutkiem to się okaże.

Pozdrawiam serdecznie, Magda

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że założyłaś swojego bloga. Z wielką chęcią będę tu zaglądać.
    Życzę wielu radości płynących z blogowania i serdecznie pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń