czwartek, 6 grudnia 2012

Zapowiedź otwarcia sklepu...

           Witam, dzisiaj też pięknie świeciło słonko. Chciałam się z Wami podzielić taką oto informacją, że na dniach nastąpi otwarcie naszego sklepu internetowego Nasz Piękny Dom o dokładnej dacie poinformuję w osobnym poście, ponieważ trwają jeszcze ostatnie prace przygotowawcze...
A to mała zapowiedź tego co będzie można między innymi w nim znaleźć



Wracając do spraw przygotowawczo - organizacyjno - świątecznych,
 to jedyną ozdobą dalej jest tylko stroik, ale uzbrojony już w cztery świece...gąbka florystyczna dotarła :) I gdy tak wszystko idzie jak krew z nosa, to właśnie w tym roku postanowiłam wyposażyć dom w dodatki czerwone...tak, tak moje Drogie, wiem że to typowo świąteczny kolor, ale moje święta do tej pory były fioletowe, fioletowo - złote, w zeszłym roku fioletowo - białe, a to dlatego, że za czerwienią nigdy nie przepadałam. Ale w tym roku się to zmieniło i  będzie CZERWONO.


Pozdrawiam Mikołajkowo, M.


2 komentarze:

  1. Witaj Madziu, Twój blog zapowiada się na miłe miejsce; zajawka sklepu ciekawa :-)
    Pozdrawiam ciepło i życzę Ci udanego otwarcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo, za miłe słowa. Ty widzę już wprawiona w bojach blogowania. Na pewno będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń